سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... دیده دل هایمان را از آنچه مخالف دوستی توست، کور گردان . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]

عاشقانه

 
 
تقدیم به همسر مهربانم ...(جمعه 88 تیر 19 ساعت 12:18 صبح )
 

از وقتی اومدی دنیا عوض شده نمی دونم شاید منم که عوض شدم چون امیدوار شدم ، قبلاً که تو تنهایی فکر می کردم به خودم می گفتم این دنیا هیچ چیز خوبی نداره خوب آخه اون موقع تو رو نداشتم نمی دونستم میشه انقدر از زندگی لذت برد ولی حالا دارمت حالا فهمیدم شادی یعنی چی حالا فهمیدم خنده یعنی چی ...

می دونی بعضی وقتا که تو تنهایی فکر می کنم می بینم که یه دستی ما رو پیوند داد ، یادته از کجا به کجا رسیدیم؟ به حوادثی که رخ داد و من و تو عاشق شدیم فکر کردی؟ به نظرت کی خواست که من و تو هم پیدا کنیم؟ آره عزیزم درست فکر کردی همونی که دل بهمون داد همون ما رو آشنا کرد با هم .

 

 نمی دونم چی بگم ولی این حرف امروزمه

 

چه بگویمت عزیزم که صفای خانه هستی

که یگانه تکیه گاهم تو در این زمانه هستی  

                                                             

                                           تقدیم به تو همسر مهربانم

 







بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:12  بازدید

مجموع بازدیدها: 5055  بازدید


» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «